Ürün Tanıtımı İçin Doğru Influencer Seçimi
Teknolojinin ilerlemesiye birlikte sosyal medyaya olan ilginin arttığı görülmektedir. Televizyon, radyo reklamları popülaritesini kaybetmeye, sosyal medya reklamları popülarite kazanmaya başladı. Sosyal medyada bilinirliği yüksek olan kişilerle iş birliği sağlanarak kampanya ve ürün tanıtımı yapmak mümkün hale geldi. Ürününüzün tanıtımı için seçeceğiniz ınfuencerın hedef kitlesini iyi bilmeniz gerekir. Micro-makro influncerlar arasından sizin için en doğru olanı seçip ilerlemelisiniz.
Marka ve Influencer Uyumu
Anlaşacağınız ınfluencer ürünüzü en iyi şekilde tanıtacak kapasitede biri olmalıdır. Markanın hitap ettiği hedef kitle ile influencerın hitap ettiği hedef kitlenin ortak noktalarının bulunması gerekir. Yanlış işbirliği ürününüzün tanınımı olumsuz yönde etkileyebilir. Bunun dışında marka imajı ve influencerın yaşam tarzının örtüşmesi önemlidir.
Yanlış Influencer Kampanyanızı Nasıl Etkiler?
Yaptığınız iş birliklerinin en doğru şekilde tanıtılması için doğru influencerla anlaşmanız önemlidir. Yanlış bir influencerla iş birliği yapmak beklediğiniz sonuçların aksine olumsuz geri dönüşlere neden olabilir. Bunun yanı sıra beklediğiniz etkiyi yaratamayabilirsiniz. Ürün tanıtımınız için seçeceğiniz influencerı detaylı bir şekilde araştırıp tanıdıktan sonra iş birliği yapmanız kampanyanızı olumlu bir şekilde etkileyecektir.
Influencer ile Anlaşmanızda Tin Dijital Yanınızda!
Kampanyanıza ve ürün tanıtımınıza beklediğinizin üzerinde bir sonuç alabilmek için Tin Dijital yanınızda. Doğru influencerınızı bulmak için iletişime geçin.